Látássérültek önálló életvitelét megkönnyítő segítő eszközök támogatása
Beküldési határidő: 2011. december 9.
A Vakok és Gyengénlátók Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Egyesülete pályázatot hirdet:
Önálló életvitelt segítő eszközök beszerzésének részbeni támogatására.
A pályázat keretösszege: 213 500 Ft, melyet az egyesület részére az adózók által 2009. évben felajánlott személyi jövedelemadó 1%-ából finanszírozunk.
A pályázat célja:
Pályázati feltételek
Pályázhatnak:
- Azok, akik Egyesületünknél érvényes tagsági viszonnyal rendelkeznek (tagsági díjuk 2011. évre rendezett).
Nem pályázhatnak:
- A tagdíjhátralékosok
Az egyesület tisztségviselői és dolgozói
A pályázat feltételei:
- Pontos és valós adatokkal hiánytalanul kitöltött pályázati adatlap.
- Jövedelemigazolás/igazolások. (a Vakok Személyi Járadéka és a Fogyatékossági Támogatás nem számít jövedelemnek)
- Egy pályázó egy évben csak egyszer adhat be érvényes pályázatot.
Elbírálási szempontok:
- Pályázatunknál nincs meghatározva az egy főre eső jövedelem összeghatára, viszont a támogatás mértékét nagyban befolyásolhatja (ezért fontos csatolni a jövedelemigazolásokat).
- Nagyon fontos az adatlapon az igényelt eszköz felhasználásának több mondatos indoklása (magasabb jövedelemnél is esélyt jelenthet a támogatás kedvezőbb megítélésére).
- Bizonyos segédeszközök esetén (beszélő vércukorszintmérő, vérnyomásmérő…) előnynek számít, ha a betegséget igazoló orvosi papírokat is csatolja.
A pályázat elbírálása:
- Pályázatok benyújtására:
- 2011. január 1. – április 29.
- 2011. május 2. – augusztus 31.
- 2011. szeptember 1. – december 9. között van lehetőség.
- A támogatás mértékét személyre szabottan, rászorultság és szükséglet alapján az egyesület elnöksége által megbízott „Segédeszköz Bizottság” állapítja meg.
- Az elbírálásra minden negyedév első csütörtökén kerül sor, az év utolsó bírálata december 13.-án történik.
- A támogatás mértéke 10-90%-ig terjedhet.
- A pályázatok nyerteseit, az elbírálást követő öt munkanapon belül kiértesítjük, akik nem nyertek, nem kapnak értesítést.
- Az aktuális beadási határidő után beérkezett pályázatokat csak a következő elbírálási időszakban van módunk értékelni.
- Hiánypótlásra nincs lehetőség.
A pályázat megvalósítása, lebonyolítása:
- Az eszköz beszerzésének módjáról az adatlap megfelelő pontjában kell nyilatkozni.
- A megvásárolt/támogatott eszközről saját névre szóló számlát kell kérni, melynek kelte – már megvásárolt eszköz esetén – a beadástól számítva két hónapnál nem lehet régebbi, – a bírálat után megvásárolni kívánt eszközt két hónapon belüli keltezésű, saját névre szóló számlával kell beszerezni.
- A megítélt támogatás kifizetése kizárólag a pályázó nevére szóló számla ellenében történik.
- A pályázatot postai úton vagy személyesen lehet benyújtani.
Információk a pályázattal kapcsolatban:
A pályázati adatlap beszerezhető Egyesületünk ügyfélszolgálati irodájában, ahol bővebb információt is kaphat:
- 4400 Nyíregyháza, Országzászló tér 8. 2/215.
- Telefon/Fax: 42/407-486; 42/787-923; 21/200-20 53
- E-mail: [email protected]
Az adatlap letölthető honlapunkról is: www.vakegy.hu
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Ossza meg ezt a tartalmat e-mailben!