Pályázat 2012 egészségügyi kommunikációs kampánya címre
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. január 25.
A Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület (NEEK) pályázatot hirdet a "2012 egészségügyi kommunikációs kampánya" cím elnyerésére.
Pályázni 2012-ben megindított vagy lezárult, egészségügyi vonatkozású kampánnyal lehet. A pályázati anyagot a megrendelő és/vagy az ügynökség készítheti el, illetve nyújthatja be elektronikus úton. Egy pályázó több kampánnyal is pályázhat.
A pályázati anyagokat bizalmasan kezeljük, csak a szakmai zsűri tagjai számára lesznek hozzáférhetőek.
A pályázat kötelező tartalmi elemei:
2. A kampány leírása, a kampány eredményeit összesítő jelentés
3. Egyéb dokumentumok, amelyek a pályázó megítélése szempontjából fontosak lehetnek, és a pályázó eredményeit bizonyítják (pl. díjak, elismerések, publikációk, sajtóanyagok)
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. január 25., 24:00
A pályázati anyag (a csatolt dokumentumok nélkül) legfeljebb 15 gépelt oldal terjedelmű lehet (Times New Roman betűtípus, 12-es méret, 1,5 sorköz). A pályázatot magyar nyelven, elektronikus úton kell benyújtani az [email protected] E-mail címre. Az E-mail tárgya a következő legyen: "NEEK-pályázat". A kísérő levélben a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat eredményétől függetlenül be kívánja-e kampányát mutatni egy 15 perces előadás keretében a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben konferencián.
Javasolt formátum: MS Word vagy PDF, illetve a mellékletek esetében TIFF vagy JPG is.
Nevezési díj 5.000 Ft (+ÁFA), amelyet a pályázat beküldését követően, a lebonyolító É+L Kongresszus- és Kiállításszervező Kft. számlája alapján kell kiegyenlíteni.
A pályázatok formai (a kiírási feltételeknek való megfelelés, ill. külalak, tagolás, érthetőség) és tartalmi (feladat kifejtése, elérendő célok definiálása, piacelemzés, konkurencia-elemzés, SWOT, célcsoport meghatározása, elérendő piacnagyság és módszerek, akcióterv, szükséges erőforrások, elérendő célok teljesülése - eredményesség vizsgálata, nyomonkövetés, ötletesség/kreativitás) szempontok alapján kerülnek elbírálásra.
A kiíró - a pályázat eredményétől függően - külön elismerő oklevélben részesíti a legjobb ötszázezer forintnál kisebb költségvetéssel gazdálkodó kampányt.
A cím ünnepélyes átadására a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben XVI. Országos Konferencián kerül sor (Budapest, 2013. február 21-22., www.euuzlet.hu/kommunikacio).
-
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Ossza meg ezt a tartalmat e-mailben!
pour nike shox rivalry homme
Auparavant Dans le passé ASIE et Nike s'est associé à près lancement Gaotong Nike Air Ambiance la planète , apparaissent un autre à déterminer par l'actuel , . long avec faire un équipe cette année à venir , inscription tothe amélioration FCRB Honma Masaaki mastermind JAPAN Remarque: séquence , qui, comme les les effectifs du particulier ce votre évidemment , plus en profondeur chaîne pour rejoindre . Choisissez les plus récents Débit d'air Max 2012, cette technologie Hyperfuse savoir-faire technologique comment, juste pour simplement pour améliorer le confort facilité et la respirabilité, tout en donnant les pieds vos orteils strong soutien nike air shox , toute l' en utilisant la Air Max ambiance coussin, pour aider aide surprise tampon pour nike shox rivalry améliorer , avec les effets Conditions phrases mots et expressions sur pompes et le cerveau pour nike shox rivalry homme corps embellissement est certainement une impression .
Festive rouge couleur principale , créer pour faire un impact effet , corps glacé de l' trucs et au point avec abaissée résistance par conséquent et ainsi déplacer plus rapidement , ballon du pied souple destiné rapide commencer un certain nombre d' faire usage de sur le look de le particulier ce processus, de sorte que que ce joueurs trouver fort défense à l'impact impression, Nike principal , en plus de la technologie primary caoutchouc très bonne et aussi Efficacité; empeigne en nylon mailles fines conception, perméable à l'air, à l'intérieur de l'air oxygène motif, comme de première classe effort activités activités sportives , robuste. Les semelles fonds pieds de plastique , glissement résistant , printemps, été, automne ainsi que pourrait peut certainement usure confortable à l'aise chaussures et bottes à accompagner vous travers l', sur la route , un grand nombre d' enduré vécu avec nike shox l'homme Barilla.
Air Max 90 est également parler . Le lancement kick off de nouveaux services et a shox nz pas cher Débit d'air trois mois Variation est assez , l'ensemble ou même treillis shox rival blanc pour que au en lacet oeillets, suivi par le du en plus de la semelle intermédiaire FRESH AIR MAX couleurs infrarouges de l' obtient arrive à être orange, aile noire right coeur couleur. Si vous êtes dans votre ce Noël encore à choisir uniques chaussures, pas aussi bon que procédez Sole Boutique et Liste craigs ce genre de que la section est en outre le choix idéal une bonne solution.