Nyárfalók program
A Játékra történő jelentkezés 2010. június 27-ig lehetséges
1. A Telenor Magyarország Zrt. (djuice) (továbbiakban: ”Szervező”) által szervezett nyereményjátékban (továbbiakban: ”Játék”) kizárólag azon 18. életévét betöltött, az illetékes magyar hatóság által kiadott érvényes személyazonosító igazolvánnyal rendelkező, Magyarországon adózó magyar állampolgár, a 6.5 pontban meghatározott személyek körébe nem eső természetes személy vehet részt, aki a 2. pontban foglaltak szerint a www.djuice.hu/nyarfalok domain alatti weboldalon (továbbiakban: ”Weboldal”) történő regisztrációval, ennek során adatainak (név, (mobil)telefonszám, e-mail cím) megadásával, valamint a Weboldalon meghatározott feladatok megoldásával (továbbiakban: ”Pályázat”) jelentkezik a Játékra (továbbiakban: ”Jelentkező”), és akit a Jelentkezők közül a Szervező által felállított zsűri a 3. pont szerint a Játékban történő részvételre kiválasztott (továbbiakban: ”Játékos”). A Jelentkező és a Játékos a Weboldalra történő regisztrációjával elfogadja a jelen Játékszabályzatban leírt valamennyi feltételt. A Weboldal tulajdonosa és üzemeltetője a Telenor Magyarország Zrt.
2. A JÁTÉKRA TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉS MENETE:
2.1 A Játékra történő jelentkezés 2010. június 7. 00:01 perctől 2010. június 27. 23:59 percig lehetséges. Minden Jelentkező csak egy regisztrációra jogosult a Weboldalon a Játék során, azonban a Jelentkező a regisztrációt követően több Pályázat beküldésére is jogosult.
2.2 A Játékra történő jelentkezés ingyenes.
2.4 A Jelentkezőknek (akár egyéni, akár csoportos jelentkezés esetén) a jelentkezés során nevük, e-mail cím, (mobil) telefonszámuk megadásával regisztrálniuk kell magukat a Weboldalon, és a Weboldalon található, a Szervező által a Játékosok kiválogatása céljából meghatározott feladatokat teljesíteniük kell. Jelentkező tudomásul veszi, hogy a Játékra történő jelentkezés kizárólag olyan számítógépen keresztül lehetséges, amely rendelkezik működő webkamerával. A Szervező által meghatározott fenti feladatok megoldása kizárólag webkamera segítségével lehetséges. A feladat megoldásáról készült videófelvételt a Jelentkező rögzíti a Weboldalra, amely ezt követően automatikusan megjelenik a Weboldalon. Szervező a Jelentkezőket a regisztráció során megadott e-mail címük alapján azonosítja a Weboldalon.
2.5 A Jelentkező hozzájárul ahhoz, hogy a Pályázathoz kapcsolódó fent meghatározott feladatokkal összefüggésben róla készült bármilyen képi (álló- és mozgóképes), illetve hanganyagot (hangját és képmását) a Szervező, valamint a megbízásából eljáró Carnation Zrt. (”Lebonyolító”) bármiféle ellenszolgáltatás nélkül a Játékkal összefüggésben felhasználhatja a Játék teljes ideje alatt, így különösen de nem kizárólag a Weboldalon nyilvánosan megjelenítheti (nyilvánossághoz közvetítés), arról szükség esetén bármilyen adathordozón másolatot készíthet (többszörözés), illetve azt a Jelentkező személyiségi jogainak sérelme nélkül módosíthatja (átdolgozás).
2.6 Azok a Pályázatok, melyek az 1. pontban leírt alaki előírásoknak nem felelnek meg, a Játékból automatikusan kizárásra, míg az érvényes Pályázatok számítógépes rögzítésre kerülnek.
2.7 A Pályázatokat a Játékszabályzat feltételeinek teljesítése végett a Szervező megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő Jelentkezők/Játékosok bármely okból nem felelnek meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Jelentkezőt/Játékost a Játékból kizárhatja.
2.8 A nem valós e-mail címeket megadó Jelentkezőket/Játékosok kizárásra kerülhetnek a Játékból.
2.9 Szervező megtiltja a Játékban való részvételt harmadik személy által regisztrált e-mail cím megadásával. A Játékkal kapcsolatos, e-mail postafiók használat jogosultságából fakadó vitákkal kapcsolatban Szervező, valamint a Lebonyolító mindennemű felelősségét kizárja.
2.10 A Pályázat beküldésével a Jelentkező/Játékos tudomásul veszi, hogy a Weboldal tartalma, teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a Szervezőn kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A Szervező és a Lebonyolító az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű felelősséget kizár.
3. A JÁTÉKOSOK KIVÁLASZTÁSA A JELENTKEZŐK KÖZÜL:
3.1 Azon Jelentkezők közül, akik a jelen Játékszabályzatban foglaltak szerint Pályázatot küldtek be a Játékra, Pályázatuk alapján a Szervező kétfordulós rendszerben választja ki a Játékban részt vevő Játékosokat.
(a) Első forduló:
Az első forduló 2010. június 7. 00:01 perctől 2010. június 27. 23:59 percig tart. Ezen időtartam alatt a Jelentkezők által a 2. pont szerint beküldött Pályázatra a Weboldal látogatói szavazhatnak (egy látogató egy Pályázatra egy darab szavazat leadására jogosult az első forduló során). A 2010. június 27. 23:59 óráig legtöbb látogatói szavazatot kapott Pályázatot benyújtó Jelentkező (csoportos jelentkezés esetén Jelentkezők) automatikusan továbbjut(nak) a kiválasztás második fordulójába. A fennmaradó Jelentkezők közül egy, a Szervező által felállított független zsűri (továbbiakban: ”Zsűri”) választja ki azon, minimum 30 darab Jelentkezőt, akik részt vesznek a kiválasztás második fordulójában.
(b) Második forduló (casting):
A második forduló 2010. június 28. és 2010. június 29. között kerül megrendezésre, amelynek során az első fordulón továbbjutott Jelentkezőket a Zsűri személyesen hallgatja meg. A második fordulóban a Zsűri kiválasztja azt a 12 Jelentkezőt, akik a Játékban Játékosként vesznek részt. A Jelentkezők tudomásul veszik, hogy a csoportosan beküldött Pályázatok esetén is lehetősége van a Zsűrinek arra, hogy a csoportba tartozó Jelentkezők közül csak meghatározott személyeket válasszon ki Játékosként.
3.2 A Zsűri döntését a Játékban részt vevő Játékosok személyéről a Szervező 2010. június 29. napján hozza nyilvánosságra a Weboldalon.
3.3 A Zsűri döntése a Játékosok kiválasztásáról végleges és megváltoztathatatlan, az ellen semmilyen fajta jogorvoslat nem vehető igénybe.
3.4 A Zsűri a kiválasztott Játékosokat saját mérlegelése alapján 4 db, egyenként 3 Játékost tartalmazó csapatra (továbbiakban: ”Csapat”) osztja.
3.5 Szervező a Jelentkezők közül 3 db tartalékjátékost választ, akik a Játékosok kizárása esetén válhatnak Játékossá.
4. A JÁTÉK MENETE:
4.1 A Játék időtartama: 2010. június 30. 00:01 perctől 2010. augusztus 29. 23:59 percig tart.
4.2 A 3.4 pont szerint létrehozott Csapatoknak a Szervező által a későbbiekben megjelölendő helyszíneken (Magyarország területén belül) és időpontokban (a Játék időtartama alatt) megrendezésre kerülő kulturális rendezvényeken kell részt venniük. Az adott Csapatba tartozó valamennyi Játékos köteles minden egyes rendezvény esetén a Szervező által előzetesen meghatározott legalább egy napon, a Szervező által kijelölt időpontban és helyszínen személyesen megjelenni, amely kötelezettség alól a Szervező csak kivételes esetben (pl. betegség) menti fel a Játékost előzetesen. Az egyes rendezvények időpontjáról, helyszínéről, valamint a kötelező megjelenéssel kapcsolatos egyéb információkról (kötelező megjelenés időpontja stb.) Szervező a Weboldalon keresztül tájékoztatja a Játékosokat, amelyet a játékosok folyamatosan követni kötelesek.
4.3 Távollét esetén a Szervező az érintett Játékost saját döntése szerint kizárhatja a Játékból.
4.4 A Szervező a Játékosok részére biztosítja a 4.2 pontban meghatározott rendezvényeken való részvételhez a belépőket. A rendezvények helyszínére való eljutás viszont a Csapatok költsége és felelőssége.
4.5 A Csapatoknak a Szervező által későbbiekben meghatározásra kerülő domain alatti weboldalon a Szervező, illetve a Szervező által megbízott magyar szolgáltató által üzemeltetett internetes naplót (továbbiakban: ”Blog”) kell vezetniük, amelyre feltölthetik a Játékkal kapcsolatban készült videó- és fényképfelvételeket, illetve szöveges dokumentumokat. A Játékosok kötelesek a videó- illetve fényképfelvételen esetlegesen szereplő 3. személyeket tájékoztatni arról, hogy a felvételek a nyilvános Blogjukon megjelenítésre kerülnek, és kötelesek a nyilvánosságra hozatalhoz ezen személyek írásos hozzájárulását kérni a Szervező által biztosított formanyomtatvány alapján (annak 3. személyek általi aláiratásával). A Szervező kizár a Játékosok itt meghatározott kötelezettségük megszegéséből eredő mindenfajta felelősséget.
4.6 A Csapatok számára a Játék időtartama alatt bárki megadhat teljesítendő Feladatot (továbbiakban: ”Feladat”) a Csapat Blogján keresztül, amelyek teljesítése időben a 4.7 pontra tekintettel történik. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy a látogatók által megadott Feladatokat utólagosan moderálja, illetve azokat adott esetben törölje.
4.7 A Csapatok a Játék során az egyes 4.2 pontban meghatározott rendezvényeken lehetőségeikhez mérten és személyiségi jogaik sérelme nélkül, teljesítik a Blogok látogatói által előzetesen meghatározott Feladatokat. A Csapatok szabadon választhatják ki, hogy a megadott Feladatok közül melyeket, illetve hány darabot kívánnak teljesíteni. A Csapatoknak a Feladat teljesítését a Szervező által rendelkezésre bocsájtott technikai eszközökkel megfelelően dokumentálniuk kell. Az egyes rendezvényeken elkészült dokumentációt a Csapatok minden esetben kizárólag az adott rendezvény kezdetének hetén szerda 00:01 perctől kezdve a következő hét kedd 23:59 percig tölthetik fel saját Blogjukra .
4.8 A Blogok látogatói hetente, az adott rendezvény kezdetének hetén szerda 00:01 perctől a következő hét kedd 23:59 percig terjedő időszak alatt szavazhatnak a Csapat által a Feladat teljesítésével kapcsolatban a Blogra feltöltött dokumentációkra. Az első hét 2010. június 30. napján kezdődik. Az ebben a pontban meghatározott időtartam alatt a látogatók az adott Feladat teljesítésével kapcsolatos teljes dokumentációra szavazhatnak (az egyes videókra, képekre, szövegre külön-külön nem lehet szavazni). Egy látogató a teljes dokumentációra egy darab szavazatot jogosult leadni minden egyes Feladat esetén.
4.9 A Játék időtartama alatt a Szervező hetente, kedd 23:59 órai zárással) összesíti a Csapatra addig leadott összes szavazatot, amely alapján felállítja az adott hétre vonatkozó helyezéseket.
4.10 A Csapatok a Játék időtartama alatt a hetenként történő szavazatösszesítést követően felállított helyezésük alapján meghatározott pénzösszegre (továbbiakban: ”Zsebpénz”) jogosultak a következő hétre az alábbiak szerint:
(a) Első helyezett Csapat következő hétre járó zsebpénze összesen bruttó: 150 000 Ft;
(b) Második helyezett Csapat következő hétre járó zsebpénze összesen bruttó: 90 000 Ft;
(c) Harmadik helyezett Csapat következő hétre járó zsebpénze összesen bruttó: 45 000 Ft;
(d) Negyedik helyezett Csapat a következő hétre nem kap zsebpénzt.
4.11 Szervező a Zsebpénzt bankkártyán adja át az arra jogosult Csapatokba tartozó Játékosok részére egyenlő arányban felosztva.
4.12 A Játék célja, hogy az adott Csapat a Játék időtartamának végéig minél több támogató személyt (továbbiakban: ”Támogató”) szerezzen magának a Csapat Blogjának látogatói közül. A Csapat Támogatójává válhat az a személy, aki a Csapat Blogjának erre kijelölt felületén a Csapat Támogatójának jelöli meg magát.
4.13 A Játékosok tudomásul veszik és hozzájárulnak ahhoz, hogy a Játék időtartama alatt a Feladatok megoldásával és a Játékban történő részvételükkel kapcsolatban a Music Television Hungary (cégnév: MTV NETWORKS Magyarország Zrt.; székhely: 1113 Budapest, Bocskai út 134-146.) tévécsatorna videó- és hangfelvételeket készítsen, és a Játék időtartama alatt azokat a Játékosok hang- és képmásának felhasználásával, bármely műsoridőben, korlátlan alkalommal sugározza.
4.14 A Játékosok a jelen Játékszabályzat elfogadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy Szervező/Lebonyolító a Játékosok nevét, képmását, továbbá a Játékban történő részvételükkel összefüggésben róluk készült bármilyen felvételt, illetve a Blogra feltöltött valamennyi anyagot a Játék időtartama alatt a Játék szervezésével kapcsolatos, valamint egyéb promóciós (direkt marketing) célokra bármilyen ellenszolgáltatás és korlátozás nélkül Magyarország területén, mértékben korlátlanul felhasználja, így különösen, de nem kizárólag bármilyen médiumon (pl. internet, tv, papír alapú és egyéb kiadványok stb.) keresztül nyilvánosságra hozza, azokról bármilyen adathordozón másolatot készítsen, promóciós anyagokon felhasználja, illetve azokat a Játékos személyiségi jogainak sérelme nélkül módosítsa.
4.15 Játékosok a jelen Játékszabályzat elfogadásával kötelezettséget vállalnak arra, hogy a Játékban történő részvételük során a Szervezőt és az általa forgalmazott termékeket és szolgáltatásokat Szervező utasításainak megfelelően, és a Szervező által rendelkezésre bocsájtott promóciós eszközökkel a Játék időtartama alatt népszerűsítik.
4.16 Játékosok a jelen Játékszabályzat elfogadásával és a Játékban való részvételükkel tudomásul veszik és kötelezettséget vállalnak arra, hogy a Játék teljes időtartama alatt a Játékban történő részvételük, a Játékkal összefüggésben bármilyen médiumban történő szereplésük, nyilatkozatuk, a Feladatok megoldása során nem tanúsíthatnak semmilyen fajta olyan magatartást, amely sérti mások jogait, illetve ellenkezik a hatályos jogszabályokkal, továbbá amely másokban megbotránkozást kelthet, valamint amely bármely más módon alkalmas lehet arra, hogy a Szervező társadalmi, illetve üzleti megítélését hátrányosan befolyásolja. Az ebben a pontban foglalt követelmények megfelelően érvényesek a Játékra történő jelentkezés során beküldött Pályázatok tartalmára is.
4.17 Szervező és a Lebonyolító kizár mindennemű felelősséget a Játékosok/Jelentkezők olyan magatartásáért, amely ellenkezik a jelen Játékszabályzat 4.13 pontjában foglaltakkal.
Szervező azonnali hatállyal kizárja a Játékból azt a Játékost/Jelentkezőt, aki megsérti a 4.13 pontban vállalt kötelezettségét, és a Játékostól/Jelentkezőtől követelheti a jelen Játékszabályban foglaltak megsértéséből eredő valamennyi kárának megtérítését.
4.18 A jelen Játékszabályzat súlyos megsértésének minősül és az adott Csapat azonnali kizárásával jár, ha a Csapat (annak bármely tagja) bármilyen módon manipulálni próbálja a Blogján leadott szavazatok, illetve a Támogatók számát.
4.19 A Játékszabályzat feltételeinek teljesítését a Szervező a Játék teljes időtartama alatt ellenőrizheti, és amennyiben a Jelentkezők/Játékosok bármely okból nem felelnek meg a Játékszabályzat feltételeinek, illetve az abban foglaltakat megsértik, úgy az érintett Jelentkezőt/Játékost a Játékból kizárhatja.
4.20 Amennyiben a Játék során valamely Játékost a Szervező a jelen Játékszabályzatban foglaltak megsértése miatt kizárja a Játékból, abban az esetben a kizárt Játékos helyét a 3.5 pontban meghatározott tartalékjátékos veszi át, akit erről Szervező a kizárást követően haladéktalanul, de legkésőbb 2 napon belül értesít.
5. A JÁTÉK NYERTESE, ÉS A FŐNYEREMÉNY:
5.1 A Játék főnyereményét az a Csapat nyeri meg, amely a Játék időtartamának utolsó napján 2010. augusztus 29-én 23:59 óráig a legtöbb Támogatót szerezte a Blogján.
5.2 A Játék Főnyereménye:
A Játék időtartama alatt a nyertes Csapat által megszerzett összes Támogató után összesen bruttó 1 000 Ft, azzal, hogy a nyeremény így kiszámított maximális teljes összege bruttó 3 000 000 Ft (”Főnyeremény”). A Főnyeremény teljes összege a nyertes Csapatot illeti meg, amely a nyertes Csapatba tartozó Játékosok között egyenlő arányban,felosztva, 3 db külön bankszámlán kerül átadásra a nyertes Játékosok részére .
5.3 A Szervező a Játék időtartamának lejártát követő 5 (öt) munkanapon belül értesíti a nyertes Csapatba tartozó Játékosokat a regisztráció során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen. A Szervező 3 alkalommal próbál meg hívást kezdeményezni a nyertes Játékosok felé, illetve egy alkalommal értesíti őket e-mailen.
5.4 A nyertes Csapatba tartozó Játékosok a Főnyereményt a Szervező/Lebonyolító által megjelölt időpontokban személyesen vehetik át a következő címen: 1062 Budapest, Teréz körút 55-57. Eiffel Irodaház; U26 djuice clubshop.
5.5 A nyertes Játékosok kötelesek együttműködni a Szervezővel és a Lebonyolítóval annak érdekében, hogy a Főnyeremény átadása a fentiekben írtak szerint megtörténjen.. Az együttműködési kötelezettség nem teljesítése a Szervező/Lebonyolító terhére nem értékelhető. A Szervező a Főnyeremény átvételére az általa megjelölt időpontokon kívül újabb lehetőséget nem tud biztosítani.
5.6 A Zsebpénzhez és a Főnyereményhez tartozó SZJA fizetési kötelezettséget a Szervező viseli. Szervezőt a Zsebpénz és a Főnyeremény fentiek szerinti átadásán és adóvonzatuk kiegyenlítésén kívül további kötelezettség nem terheli.
6. EGYÉB SZABÁLYOK
6.1 A Szervező a Játék eredményét a Weboldalon közzéteszi. A nyilvánosságra hozatal során a nyertes Játékosok neve jelenik meg, amelyhez a valamennyi Játékos a Játékra történő jelentkezéssel kifejezetten hozzájárul.
6.2 A Szervező kizárja a Játékból azt a Játékost, aki által megadott személyes adatok nem valósak, hiányosak vagy tévesek, vagy a Játékos egyéb okból nem felel meg a jelen szabályzatban írt személyi feltételeknek. A Játékos téves adatszolgáltatásából eredően a Szervezőt és a Lebonyolítót semmilyen felelősség nem terheli.
6.3 Az 1. pontban írt adatszolgáltatás önkéntes. Azok, akik a Weboldalon a Játékra regisztrálnak, tudomásul veszik és kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy
(a) nyertesség esetén nevüket és lakcímüket (kizárólag a település megjelölésével) a Szervező és/vagy a Lebonyolító minden további feltétel és ellenérték nélkül, a Játékkal kapcsolatosan nyilvánosságra hozza;
(b) a megadott személyes adataikat adatfeldogozás céljából a Lebonyolító részére átadja;
(c) megadott személyes adataikat a Szervező és a Lebonyolító a későbbiekben a Szervező üzletszerzési célra történő felhasználás (Szervező termékeinek és szolgáltatásainak ajánlása, hirdetéseinek továbbítása, piackutatás) érdekében a hozzájárulás visszavonásáig célhoz kötötten kezelje és felhasználja;
(d) Jelentkezőkről/Játékosokról, a Játékban történő részvételről, valamint a Főnyeremény átadásáról kép-, hang- és filmfelvétel is készüljön, melyet a Szervező és/vagy megbízottja a Szervező termékeinek és szolgáltatásainak ajánlásában illetve hirdetéseiben minden további külön hozzájárulás és ellenszolgáltatás nélkül akár egészében, akár részleteiben felhasználja a személyiségi jogok maradéktalan betartása mellett; és
(e) részvételükkel minden tekintetben, kifejezetten elfogadják a Játékszabályzat minden rendelkezését.
A Szervező szavatolja, hogy az adatkezelés mindenben a hatályos jogszabályi rendelkezések megtartásával történik. A Szervező bármikor lehetőséget biztosít a Jelentkezőnek/Játékosnak arra, hogy tájékoztatást kérjen személyes adatai kezeléséről, kérje azok törlését vagy helyesbítését az alábbi címeken: [email protected] címen. Ezenkívül a Jelentkezőt/Játékost megilleti a személyes adatai kezelése elleni tiltakozás joga is. Amennyiben a tiltakozása alapján Szervező által meghozott döntéssel nem ért egyet, úgy a Jelentkező/Játékos bírósághoz fordulhat. A Jelentkező/Játékos bármikor dönthet úgy, hogy a továbbiakban ne keresse meg őt a Szervező vagy annak megbízottja a 6.3. pontban említett módokon, amelyet megtehet a Játékos egy lemondó nyilatkozat alábbi címekre történő megküldésével (a pontos személyes adatait feltüntetve): 1062 Budapest, Teréz krt. 55-57. Eiffel irodaház djuice workshop címen vagy az [email protected] e-mail címen. A Szervező adatvédelmi nyilvántartási száma: 01400-0004.
6.4
6.5 A Játékból ki vannak zárva a Szervező, a Lebonyolító, valamint a Játék szervezésében részt vevő egyéb 3. személyek dolgozói és mindezen személyek Ptk. 685.§ (b) pontjában meghatározott közeli hozzátartozói, továbbá azon személyek, akik részt vettek a “Djuice Odosösz Szuperproducer” promócióban.
6.6 A Pályázatok hiányosságáért/hibájáért (pl. névelírás, címelírás, téves vagy nem valós adat feltüntetése stb.), a postai kézbesítés elmaradásáért vagy késedelméért, ill. a kézbesítés során keletkezett károkért sem a Szervező, sem a Lebonyolító semmilyen felelősséget nem vállal.
6.7 A Szervező és a Lebonyolító a Főnyeremény tekintetében felelősséget nem vállal.
Amennyiben a nyertes Csapatba tartozó Játékosok a Főnyereményt az 5.4 pontban meghatározottak szerint nem veszi át, azt a továbbiakban a Szervezőtől/Lebonyolítótól nem követelheti.
6.8 Szervező fenntartja a jogot, hogy a Játékszabályt indokolt esetben bármikor megváltoztatassa.
-
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Ossza meg ezt a tartalmat e-mailben!